Pollen, vilken skit grej..

Såg att jag hade ett låångt inlägg om det även förra våren och man kan väl tycka att jag borde veta bättre o gått till doktorn efter den våren.. Men ändå blir jag lika förvånad även denna vår när huvudet förvandlas till en värkande sockervaddig klump som inte kan fokusera och näsan kliar så jag håller på och dö!! Jag skulle kunna stå ut m detta, det som stör mig mest är hinnan i halsen som gör det väldigt svårt att sjunga, det vill sig liksom inte.. Var hos Adam och musicerade idag och vi kunde båda konstatera medans vi kraxade till låten Kids att pollen är en jävla skit grej.. Har fanimej tom köpt tre olika nässprayer inkl nån slags näsoljaspray mot detta, vad är det för hittepågrej, ingen funkar.. klarityn, också skit.. Jag har aldrig varit ett fan av receptfria grejer.. Nästa år SKA JAG GÅ TILL DOKTORN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0