otippat tel samtal..

jag är vaken tidigare än på länge idag:) kaffe och lite frukost i sängen framför nyhetsmorgon samtidigt som oscar pular runt och gör sig reda för jobbet.. jätte mysigt..
Tänkte försöka med att hinna gå ner och träna innan jag måste iväg på provfilmning igen.. Det är den reklamen jag nämnt tidigare och urvalsprocessen är verkligen lååång! Jag är iaf bland deras top tre nu och igår fick jag slänge mig in i en taxi som dom skickade för att att hinna träffa producenten och göra en provfilmning till.. Dock funkade inte ljudet, och därav måste jag tilllbaka idag..
Fick också ett otippat tel samtal häromdagen som jag inte väntat mig.. Detta jobb och det åtagandet skulle krocka även om det är av helt olika slag, musik och reklam.. När herrn i andra änden sa vad det gällde visste jag såklart att det var jeanette som var den skyldiga till det heta tips dom fått in som dom sen kollat upp o nu ville ha dit.. hahaha..
Min tel funkar inte!! Abonemanget är avstängt och det är fruktansvärt irriterande, helt låst och jag har verkligen folk jag behöver ringa! Speciellt ang mammas födelsedag imorgon..
Hoppas folk ringer mig oscar får ringa dom viktigaste från sitt jobb och så finns ju alltid facebook, tur ibland!
Ska springa förbi Adam en sväng och sjunga lite, sen bär det av till mamma och dagens stora uppdrag.. Städa!
Det ser tydligen ut som en byggarbetsplats där efter en katastrofal stambytning som tydligen gjordes av små pubertala finniga och inkompetenta tonåringar.. jag ska iaf kavla upp ärmarna och göra mitt yttersta för att få det lite finare, det får ta den tid det tar.. imorgon blir det en lite mys övveraskningsmiddag så det måste vara beboligt..
Ha en underbar dag allihop!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0