Min utsikt idag:)

Kungsan är helt fantastisk nu! Körsbärsblommorna blommar för fullt och vore det inte för pollen som jag tydligen är allergisk mot så känns det lite som att befinna sig i himmlen när man ligger o tittar upp i skyn;)
Det ock en yogurt glass från gallerian kändes som en bra ide efter castingen på Able film.. Dom hade missat ljudet igår så var tvungen att åka tillbaka idag, innan den ska skickas till internationella kontoret som sedan ska bestämma sig.. så håller fortf tummarna, pengarna behövs som sagt!!
Kan fortf varken ringa eller sms från min tel, vilket gör en lagom handikappad och jag har en hel del samtal jag måste ringa nu, inte minst ang mammas födelsedag, så SNÄLLA TELENOR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0