Grattis mamma!!!!

Handla mat seriöst till en riktig måltid är ju en hel vetenskap.!. Kände mig väldigt huslig o vuxenpoängsseriös när jag gick där på åhlens m min stora vagn fylld av blommor o påsar efter att ha ränt runt för att fixa presenter till mamma.. Det känns extra viktigt för mig att hon får vissa saker, samt en fiiin födelsedag, då hennes liv inte direkt gått på räls sista åren och hon är den absolut viktigaste personen i mitt liv!
Alltså skulle jag handla mat, från en inköpslista, som oscar skrivit såklart, han är ju kökshitlern, vilket inte är mig emot;) Kändes ändå som en helt ny upplevelse att ens gå omkring med en stor vagn o leta efter saker bland hyllorna som jag aldrig skulle köpa annars, bara det där med vagn.. och lista, seriöst... typ samma känsla som att sätta på sig ett par glasögon och titta sig i spegeln..
Jag har bjudit hem mammas bästa kompis o hennes man.. Mina inofficiella gudföräldrar, vi har bara inte haft cermonin än, tänkte att det är bättre att ha den på sommaren så att han slipper bära mig när det ska droppas vatten på huvudet.. då är det mer att bara doppa ner huvudet i skön liksom..
Kvällen blev iallfall super mysig o mamma var överväldigat glad när hon åkte hem, för presenterna o maten o överraskningsmiddagen, och är det någon som är värd det så är det hon.. Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0