Promenadmästare..

Jag har nog nu slagit alla rekord i promenadform och latte drickande.. ska jag räkna upp vad jag har gjort föregående vecka, skulle det nog vara vakna in till söder, take away latte och promenad, med karl i hand.. Helt och hållet hans förtjänst att jag blivit promenad champion.. Sen att jag e så råseg just nu så vi inte kommit ut förrens halv 4 tiden o ätit frukost e en helt annan femma, men det blir bättre o bättre.. Trots tappra försök att väcka mig runt 11 m damp har jag lönlöst mitt i kampen somnat om för att vakna 2 timmar senare.. men,  snart e jag normal igen.. ja el typ..
Rekommendrar varmt promenadväg från slussen till stan genom gamla stan.. Drottninggatan har världens konstigaste affärer har jag lagt märke till, jätte konstigt.. utomlands t - shirtar och vikingamössor i mjukismaterial.. hur går dom runt..?
Handlar turister där, om inte vem gör det??? Är det så puckade vi är när vi är utomlands och shoppar skit.. Det måste ju ändå finnas en gräns för hur många vykort kunga familjen kan pryda och hur många svenska vikinga mössor som kan konkurrera på samma gata m meter avstånd?! eller..
Söder m iphone..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0