Vapiano m Tjejerna..

Intog Klackar och ena favvo tröjan från hm och begav mig till Gamla stan för att träffa Pullan och sara på Vapiano.. Kändes otroligt sköönt och komma hemifrån och begrava mig i uppdateringar och oändligt många i lands problem... Pullan jobbar kvällar mest hela tiden nu och sara likaså så det gäller att passa på..
Vet inte riktigt vad jag tycker om restauranger där man får ett kort som sen allt registreras på när man går ut, måste fundera på det.. men världens godaste pizza fick jag iaf och några glas rött på det, fabulöst!
Jag och Pullan avslutade med några juicy fruits på Ljunggrens.. Tror att pullan skaffade sig ett ev midsommar ragg;)

Kommentarer
Postat av: Miss june

Å varesej hon kirrade sig ett midsommarragg eller Ej, kan ni alltid behöva en prima låt att ta snapsarna till. Midsommar är nära.



www.missjune.se

2010-06-07 @ 23:10:22
URL: http://missjune.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0