sovmorgon hela veckan..

Trodde det var fredag igår, den här veckan har bara varit jätte lustig.. Försöker vänja mig med att sova utan insomningstabletter vilket inte är helt lätt när jag haft sömnproblem i flera år.. Det har därför blivit långa sovmorgnar, då det är då jag sover som bäst.. det går iallafall framåt och nästa vecka borde bli bättre, hoppas jag..

Dove är iaf jätte nöjda med bilderna från reklamfilmen och jag har givit mitt medgivande till 6 annonskampanjer i juli och augusti.. kul!

Snowfish håller mig väldigt sysselsatt:) jag har klättrat upp till nr 11 på topplistan och nr 7 på hot list.. Vet inte riktigt vad hotlist är men alla listor är kul:) haha.. Så har ni lite fritid tycker jag fortfarande att ni ska bli medlem där:)

Republik var överförtjusta i mitt och Adams gig sist så dom vill boka in fler datum.. Vi håller även på att kolla fler potentiella ställen som vi kan spela på i sommar.. Vet du något? där det skulle pass m lite soft akustisk pop funk soul, gitarr o trumlåda, hör av dig isf:)

Nu ska jag fortsätta gosa m louie en stund..

kram så länge:)
Kärlek! louie och sisqo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0