snowfish

Just nu kretsar mkt kring snowfish, musiktävlingen jag är med i.. Går ut på att vem som helst kan signa in som artist el jury och båda samlar poäng.. Har ni inte skaffat än så fixa ett jury konto och supporta mig.. Jag har hittils hållt mig i toppen och skulle tack vare detta egentligen kört live på the next big thing touren imorgon i Norrtälje. Tyvärr är det stört omöjligt för mig att ta mig dit just då, såklart, och det svider.. köra live är exakt det jag vill just nu pch bästa sättet att få visa sig.. så för att få en ny chans måste jag hålla mig topp åtta och behöver all support jag kan få.. sidan hittar ni här http://www.snowfish.com/adela
ni signar in er och gör en sida som jury medlem.. fina priser utlovas om man håler sig aktiv..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0