Satans Telonor!

För andra gången har dom stängt av mitt abonnemang fast jag har bet räkningen, så jävla irriterande.. har massa samtal att ringa o det här e en sån typisk stressfaktor o gör att massa skaer läggs på hög, het handikappad.. Hela den här dagen har känts piss.. Massar också en helkväll m några fantastiska brudar eftersom jag inte kan ringa nån!! Fan..
Får helt enkelt låta kvällen fortsätta tyst och halv bitter och bara låta det vara så.. Ska skriva en lista på allt jag måste fixa o ringa, det brukar göra det lite lugnare i huvudet.. Måla tånaglarna och ta nya tag inför imorgon.. hmm måste nog repa m adam då, har en spelning på republik på lör.. Men honom kan jag inte heller ringa..
jaha ja nu har jag iaf fått vara lite bitter en stund, det var skönt.. Sortera papper kan jag också passa på att göra.. sång grejer o lite annat sånt bestyr.. har iaf fått iväg några mail idag, det e ju bra iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0