Lite blötare än tänkt!

Oscars företag Johan lidby bjöd på mat o vin på story hotell.. Jag klackade dit på på kvällskvisten för att möta upp karln.. trodde det skulle bli lugna glas vin o lite middag men men väl där var stämning en helt annan.. Oscars kompisar johannes och Carro fanns också på plats, och tillsammans med några nya ansikten begav vi oss sedan till stures och smaskade vidare på några glas skumpa för mkt.. Vi var alla något berusade när vi gick över till east för att avsluta där.. Jag hade iaf sjukt trevlkigt och pratade hej vilt m massa nytt kul folk jag inte träffat tidigare, förstod inte alls varför jag blev tillsagd av bartendern på east att jag skulle dricka vatten innan jag fick beställa något mer..!? dumheter.. Jag lyckades chockera carro m mitt frispråkiga beteende(!) någon lyckades med några uppkastningar.. lite mkt tutttar och vit wet t shirt för någon .. så trevlig kväll m andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0