Golvmopp har fått en helt ny betydelse!



Nu har jag storstädat.. KLockan är halv 4 o jag börjar bli klar med rensning av alla papper som sorterats o satts in i pärmar. Tyckte det var lika bra o fortsätta efter att jag vart klar m grderoberna.. Känns som man har storstädat hela sin själ, helt underbart! Louie var inte sen med att hjälpa till, han har både visat sina skills i golvmoppning och även fungerat fint som pappersförstörare.. Hans hundkorg börjar likna en skattkista eftersom han väljer att sno åt sig saker som han gömmer där.. är det inte så skator beter sig? letade länge efter mitt lipsyl o fan det mkt riktigt i korgen, där hade han också ikväll samlat en liten hög m papper som jag slängt på golvet medans rensningen pågick:)

Mamma som har varit här och myst ikväll medans jag ränt runt blev tillsagd att kolla på human trafficking som jag nämnt i tidigare inlägg.. Jag var ju besviken på det abrupta slutet men nu visade det sig att filmen har en ep 2, vilket var en hel film till med upplösningen.. Trodde det var mama som inte fattade att filmen börjar om på nytt om man inte stänger av, men hon hade hel rätt..
Alla måste se den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha

2010-06-20 @ 17:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0