Roadtrip!!

Hell yeah! Nu drar jag och oscar på roadtrip, "brattrip" när jag ser min packning.. fördelen med roadtrip har jag kommit på är mängden packning man kan ha med sig..:) Dessutom så krävs det eftersom vi inte vet var vi hamnar eller vad man behöver.. så allt som allt två ikeakassar och en stor ryggsäck..

Nu packar vi alltså bilen full m allt man kan behöva.. tar med tält som man kan sova i när vi inte våldgästar folk och tänkte testa allt sommarsverige har att bjuda på!


Första stoppet blir skara sommarland, of course! och svensk familje camping..


Vi har super billaddare med oss så vi hela tiden kan ladda kameror data och ha music non stop..


Följ med oss på roadtripen här!!


Händer det nåt kul i din stad.. vi kör skåne göteborg o lite däremellan.. vi våldgästar gärna;)

tjoo ho kram och kärlek.. lets go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0