Limbo!

Ännu en födelsedagskväll och i afton är det inte mindre än en av oscars bästa Polare Olof som fyller 25! Ska bli kul att få träffa hela hans grabbjäng som jag hört så mkt om, Typ Bästa kompisarna från Förr.. Hungrig som satan högg jag in på min undanlagda buffetallrick, och efter maten och ett glas vin var irritationen från repet som bortblåst! Kvällens bästa matförbrännare var Limbo, borde göras oftare. Mkt bisarrt rolig lek, förutom att jag fick ganska ont i ryggen och skrapsår på knät.. Känns att det var ett tag sen jag dansade, blir bra att köra igång klasserna efter sommarn nu!!trodde jag var någon slags atlet, men många killar var riktigt imponernade!
Hela gänget begav sig sedan till f12 och där körde vi loss till the break of dawn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0