Go sarah its your B-day!!!

Massor med kärlek till dig min spralliga, glada  armhjärtade och underbara vän!
Myskväll med tjejerna från mitt gamla kompisgäng, vissa har trillat av några är kvar.. Trist att många går skilda vägar.. Men dessa fina tjejer är iaf kvar! Saknade pullan dock som var tvungen att jobba på strand..
Drack vin, lyssnade på musik, pratade minnen och skrattade en massa!
Var jätte kul att träffa rene som detta år har varit en hjälte!. Hon är en kämpe utan dess like och har gjort en enorm resa det senaste halvåret då hon fick en hjärnblödning och blev halvt förlamad.. Hon är en äventyrare och sporttjej av högsta grad och idag är hon så gott som Gamla rene igen, men korthårig;) a la marie fredriksson.. En bit till och så e hon nog helt återställld! Häpnandsväckande och en stor inspiration..

Kvällens chock besked! Mitt ex aka barn och ungdomskärlek som numera är bosatt i norge ska ha barn!! Jätte konstigt kändes det först, jag ser honom som en liten plutt fortf och vi har stått varandra oerhört nära sedan vi var små tills det tog slut mellan oss och nu ska han bli pappa!! Jätte glad för han skull, men ännu ett tecken på hur fort tiden går och hur mkt allt förändras.. men ofta till det bra!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 03:16:50
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0