Det går bra nu!

Jag är en person som älskar att gömma mig bakom solglasögen, men till och med jag tar av dom när det är mulet och kväll.. vissa tänker uppenbarligen annorlunda;) Var i solglasögon bärandet ligger statusen?:)
Kvällen bjöd trots sinande ekonomi för månaden på skaldjursplatå på Gerdas.. Blev lagom rund om fötterna. Fick skäll för att jag råkade skvätta en kräftklo på herrarna bredvid mig.. Dom tyckte det var kul oscar tyckte det var pinsamt..:) Till mitt försvar kan jag säga, kräftbesticken är svårhanterliga!!!
Calle kör järnet i baren..



Man lär sig många bra poser av att baryrket;)














klackarna byttes ganska snabbt mot flipflopsen kan jag ju säga..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0