lövley lördag!

Lördag..!!!!!!!!!! den lördagen jag har väntat på och längtat efter i eveigheter känns det som!! Vad gör man inte när ens lover varit borta i år och dar.. Är kärlekskrank lite smått frustrerad.. burt today is the day!vaknade halv två, och hann inte hälften av det jag hade tänkt göra.. som tur fanns mamma på plats och hjälpte mig med den som vanligt översvällande diskhögen och badrummet som minst sagt behövde en lite touch av skurmedel och trasa.. nya lakan avtorkning och dammsugning plus candles och detta är rena kärleksnästet, nu saknas bara objektet!!!!

tillbringat kvällen hos tito i hans studio o avslutat unwanted.. Vi är väldigt oense om sista refrängen.. Tito har varit väldigt envis idag trots mitt inköp av Pollys som annars brukar smälta hans hjärta.. Ej idag!! inrte ens imitation av petville funkade.. Nästa vecka mix och då planerar att omvända honom tills dess..



Försöker förstå vad fan tito försöker säga på andra sidan glasrutan, vilket inte alltid e lätt!!;)


vilket inte alltid är så lätt..!






Kommentarer
Postat av: Anonym

sweet!

2010-02-05 @ 14:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0