Du får mig nästan o känna mig lite skyldig o smått brottsligt påkommen bland mina darlings! hallå fy!!

           

Du springar faktiskt runt på massa stränder o har det underbart och steker runt på dödsheta klubbar på bali så låt mig o mina skor o nyinköpta plagg vara ifred!! även om jag kanske inte har råd så behöver jag dom verkligen tyck det är bra istället..!! massa..
kommer bara bli värre..



Nu skulle jag dessutom behöva köpa vinterskor, riktiga vinterskor eftersom jag absolut inte tänkt eller räknat med det här vädret när jag dammsugit affärer efter fynd! vill att snön ska smälta snabbt som fan så man kan börja klä sig igen! Blir att dra på sig uggsen igen ytterliggare en säsong, något snetrampade, men det får duga..






Jag Och pullan har haft vår alldeles egen typ av poker kväll fast utan poker.. en miljon skit tidningar o babbel.. fantastiskt.. Första dagen hemma nu på flera veckor. Rätt skönt och back to reality även om jga idag inte kom mkt längre än säng och soffa.. men imorgon är det schema från morgon till kväll. Gossip girl utgör inte alls samma härliga hängcompany som OC, även om chuck bass stundals är mkt het, nördig som fan, men het..
Känns som att det börjar bli illa när man nästan vaknar i sömnen av att man nästan.. Ja, behöver gå upp o dricka ett glas vatten!



Pullan bjöd dessutom på en intressant upppimpning av nuddlar eftersom våra plånbokar gapar tomt! chili, purjolök och buljong, mums..saknar mamma lite jag e verkligen värdelös på att fixa något o äta, hur enkelt det än må vara.. Längtar efter oscar, min sexiga mäster kock!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men halla! Klart du ska ha nya klader och skor. de behover ju alla som en prinsessa ju....

2010-01-12 @ 10:28:52
Postat av: Anonym

:)

2010-01-13 @ 00:27:39
Postat av: bella

får jag komma o rota i din garderob snälla!!!

2010-01-13 @ 00:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0