Kärleksattack!

fortfarande helt omtöcknad efter operationen och veckan som gått, inte så konstigt kanske m tanke på att det bara har gått två dagar, men blir så rastlös och seg av värktabletterna.. trots det kämpade vi oss ut idag uppklädda o makade (iaf jag, beringer klara sig utan smink) och gjorde en plåtning ihop för stockholm stad med duktiga fotagrafen Jens Assur.. kul och lättförtjänta pengar när man får pussas o kramas med någon man älskar:) vi var tydligen väldigt bra på det också;) tur det! location, teatergrillen, grym inredning, blir nog toppen..
Ska bli kul och se resultatet på gatorna senare när det e dags! håll utkick..

Nu blir det mys i soffan.. Måste fortsätta leta jobb snarast, så fort jag är lite piggare.. stället jag skulle börjat på och som jag verkligen sett fram emot eftersom det va underbart folk och perfekt schema har skitit sig, fick reda på det idag.. jätte tråkigt och lite stressad över pengar.. men det ordnar sig.. hör gärna av er m förslag om ni har något!!

puss och kram



Kommentarer
Postat av: ida

fan va kul! var kommer bilderna o sitta?

2010-02-05 @ 13:46:06
Postat av: clara

åh kul o se, söta..

2010-02-05 @ 14:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0