fint folk kommer alltid sent!

Nässpray, check.. Hostmedicin, check! Halstabletter också check
.. Tänker trotsa hostan o den här satans förkylningen och ge mig ut en sväng.. Våldgästar ett födelsedagsbarn m tillhörande tjejliga som jag inte känner för att få krama en sväng på angelica och snacka lite skit.. har inte hunnit träffa henne sen Indien och vi har en del att babbla igenom.. Bor dessutom bara en station härifrån el ja egentligen skulle det nog vara närmare att gå men är inte helt bekantad m hur allt hänger ihop här än och vill inte utmana ödet allt för mkt.. Nej det blir tunnelbana.. Tunnelbana och karta.. ska tydligen få användning för iphone mappen nu för första gången. Man får tydligen inte fråga om vägbeskrivning nu längre för att man har en iphone fick jag höra när jag ringde ang som bara skickade en gatuadress.. Hallå.. jag fattar ju inte ens vad som är höger o vänster el hur man ska kolla på löningsfredag karthelvetet kan ju lika gärna gå åt något helt annat håll.. Det där med orientering o kartläsning hoppade jag helt över i skolan, hade fullt upp m att sitta på en bergstopp o röka Marlbro och snacka om betydligt viktigare grejer medan någon annan stackare fick springa.. Iaf i gymnasiet.. Annars älskade jag gympa och skulle nog kunnat bli friidrottsproffs, om jag hade velat förstås.. el kanske inte på höjdhopp o kast m den där stora bollen vid nacken.. men annars..
Lyckades hur som helst iaf snacka till mig en muntlig beskrivning.. Hon saknade mig för mkt så det och hostan tog till slut överhand..

Min och din..

På tjejmiddagar förekommer alltid samma ämnen oavsett krets, överallt finns samma dilemman o samma karaktärer om än olika såklart, det är lite roligt.. bara att kavla upp ärmarna och hugga in.. Funkar ju alltid lika olika beroende på var man själv befinner sig för tillfället, fast jag hamnar dock aldrig bland dessa två.. Den nu små desperata singeln som def ska ligga kvällen till ära.. förhållande tjejen som går hem vid 22, alltid! Jag hamnar m många olika typer av människor o i väldigt olika kretsar men aldrig har dessa två uteblivit..
Mysiga tjejer iaf.. Avslutade kvällen på söder med en ramlösa och insåg att det aldrig känts skönare att ha någon som kommer hem till en sen. efter att ha gått götgatsbacken upp, en löningsfredag.. inte jätte charmigt.. Det plus slask o snö.. usch! Tänker inte gå ut förrens snön har smält bort och jag kan ha mina normala skor, nu skulle ju simfötter passa bättre, och när allt det här smälter måsta man väl bada fram..
En annan sak jag undrar, vad är det för fel på folk som står och pruttar bara sådär inne på ställen? mitt i liksom?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0