varning för menthol nässpray o fortsatt tristess på den här sidan!

Har lite dåligt samvete för att jag ännu inte kunnat äta min sushi.. mina smaklökar har lagt ner totalt.. medskickat fanns också två påsar remmar, dom har jag däremot lyckats klämma i mig.. Jag skulle inte ha en aning om att det var påsk nu om det inte vore för påskliljan som står på vardagsrummsbordet, mamma tog m den hit igår.. jag håler på och dö av frustration av att inte klara en av dom många banorna på angry birds, kanske bästa iphone spelet som finns.. mkt mer spännande än så är inte mitt liv just idag.


Jag har kommit på saker att göra, men inte gjort dom..


1. rensa papper och sätta in dom i pärmar..


2. kolla ifall min färgskrivare funkar till min mac, och skriva ut lite bilder o pryda vägarna med..


3. ta ut ackord på alla mina gamla låtar jag skrivit, för att den göra enkla gitarr alt piano versioner av dom.. så att inte gamla prodd versioner ligger i vägen..


4. fortsätta förstå mig på protools och ringa adams pappa för guidning..


5. klnka på gitarrläxa.. fast det går inte med dom här naglarna.. note to self ha inte naglar just nu..


6. gå ut o fota el fota i största allmänhet men jag har ingen att ta bilder på och jag har ingen lust att plåta grenar o andra ting och jag själv är utesluten eftersom jag ser ut som sju svåra år o inte ens en bästa retuchen skulle hjälpa..


så alltså befinner jag mig fortf i soffan o ska snart hämta sushin..


obs!! köp för guds skull aldrig näspray menthol!!!! rena självmordet för näsan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0