Om du blundar så hör du bättre, om du är tyst ser du bättre..

Adam/adela
Jag var tvungen att dra ner kepsen och tjuvblunda medans adam satt och spelade in gitarr på broken strings.. Jag har drabbats av en sjuklig trötthet idag och trodde jag skulle dö när jag gick upp.. Gick faktiskt upp redan kl 08.00 första gången på länge och det var ju faktiskt trevligt att se att det mkt riktigt fortf existerar en värld innan kl 12.00.. Redan där började mitt orosmoment över mig själv och det faktum att jag gick upp och gjorde frukost till min älskling.. sist jag gjorde något sådant slutade det med att jag blev sjuk.. nu vaknade jag i koma kl 13, den tid jag skulle varit hos adam från början.. Hade någon viftat med en miljon hde jag inte kunnat röra mig.. Efter kvällens fika skyller jag detta på vulkanen, den torra halsen också, blev därför ingen sång idag utan lite mer planering av låtar m adam och gitarrspelande, utav honom..
Har under dagen kommit på att om jag inte får reklamen jag provspelade för häromveckan, peppar peppar.. så måste jag nog börja överväga tradera planerna igen.. Nu vill jag inte längre sälja oscar så då har jag vandrat vidare till adam.. skulle kunna låna ut honom tills vi får lite gig till sommaren. Det är i dagsläget vår plan, lite skön after sun ackustiskt.. kul grej och göra vid sidan av, eftersom vi båda har solo grejer vi håller på med i helt andra genrer annars..
Hur somhelst, tills dess måste jag äta..
I första hand hoppas vi alltså på att det internationella företaget för produkten gillar mig lika mkt som dom som ringde in mig för casting och gärna ser mig m deras nya produkt..
nr 2 hoppas vi på lite gig..
nr 3, vem vill köpa adam? han har en grymt härlig röst, spelar gitarr för dig, har bruna ögon och är ett stycke lammkött i sina bästa år.. Tror allt m honom är toppen, förutom hans hemska bajen mjukisbyxor som jag får dras med.. självklart kommer dom inte med på köpet!

När Adam gick till systemet för en preppa inför n ute kväll åkte jag till st eriksplan.. fick i mig både paj och cibatta, väldigt gott, men min mage blir galen och agerar gravid..
Var helt slut när jag 2 timmar senare kom hem efter vad som blev en fika m en väldig massa mer samtalsämnen som jag inte alls hade räknat med.
Trodde jag bara skulle träffa frugan o alex i lugn o ro, men helt plötsligt var även hare krisnha involverad och det avhandlades både tro, vulkaner och nån satans kalenderer som är skriven nåt folk vilken tar slut den 22 dec 2012, då ska tydligen jorden gå under.. Toppen..
Jag kommer inte hinna nåt av allt det jag ska göra tills dess..
Även om jag i grunden anser mig själv vara en person som kan respektera alla olika människors tro el åsikter, utan att nödvändigtvis hålla med och med åren tycker att jag blivit bättre på att bara lyssna reflektera och tänka att jaha så tänker du men så tycker inte jag,, måste jag ju säga att det finns en hel del som får igång mig ändå..
Idag var jag redan lite bitig och frustrerad från början, så hela grejen m alernativmedicin, meditation, chakran hare k, olika gudar, jordens undergång och vulkanen som tydligen ska överösa oss m damm i form av små kristaller el något, samt oika dieter blev helt enkelt för mkt för mig..
Hann precis in på ämnet sex och äktenskap, inom en helt annan ram än min egen, mer åt ha sex en gång i mån för fortplantning, ej njutning och det är kärleken till gud som är viktig, som jag höll på att falla ihop i ett krampanfall på gatan.. Blev svårare o mer intressant att disk allt detta eftersom personen framför mig var väldigt vettig och inte så snäv som jag upplevt att många med en lite extremare tro ibland kan vara när man diskuterar.. vet inte om detta gjorde mig mer förvirrad eller mer frustrerad..

Slutlämmen blev tillslut från min sida, att om jorden ändå ska gå under om två år tycker jag att du ska gå och köpa din big mac med bacon på mc donalds som du är så sugen på, eftersom du gillar kött men ändå är laktosvegetarian..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0