mysigt med någon som värmer upp ens sida av sängen:)


min baby, väldigt nöjd över att inte behöva ha någon
annan man i sängen, matte e inte alltid lika nöjd..;)



Jag tycker inte om saker som nästan är slut, typ kaviar o yogurt.. jätte jobbigt.. så fort det kommer till att man måste anstränga sig för att få ut innehållet tycker jag det känns lite trist.. Mjölk är bra för det rinner.
jag skulle vilja slänga allt när det e lite kvar, men kan inte.. därför händer det ibland att det står några grejer i kylen med just lite kvar (om det nu finns något alls)

Likadant m skor o kläder, sämst på att slänga.. dom där fula byxorna som är en gåta i sig hur dom ens hamnade innanför min dörr och kanske i brist av något som helst förstånd har använts en gång på 10 år, nej men dom kanske jag kommer använda när jag ska göra den där skogsutflykten i kiruna.. mm för dit åker jag sååå ofta..

Blir alltid mäkta imponerad när jag besöker ett sånt där hem där några få ytterplagg hänger prydligt i hallen.. vill alltid vara lite så då o ställer mig således framför min egen garderob o hatthylla o glor.. tar ner ett el två plagg, försöker ta mig ut till sopptunnan men slutar alltid med att jag viker ihop det o lägger det väldigt undanskyffat i  en garderob för att sedan ta fram det igen nästa dag och hänga upp det igen, kanske om jag åker till en liten älv o plockar lingon, då, då kommer jag använda den..


Kommentarer
Postat av: E l v i r a

Men så himla söt bild!

2010-09-09 @ 13:09:27
URL: http://lillvalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0