varför ska det vara lätt när det kan vara svårt?

jag håller på att frysa ihjäl!! sitter på kontoret och ja verkligen fryser.. nackdelen med att sova borta i övergångsperioden sensommar/höst är att kläderna man hade på sig kvällen innan kan vara för kalla dagen efter, som idag.. trodde jag skulle förlora minst tre kroppsdelar på väg till jobbet pga köldskador.. att världens sötaste människa fortf låg kvar under täcket gjorde inte saken lättare.. Väldigt mysig kväll mellan två väldigt givna människor i en ganska så komplicerad situation.. omöjlig att fortsätta, omöjlig att ta sig ur.. varför ska det vara lätt när det kan vara jätte svårt.. jag kan inte påverka detta så mkt längre.. bollen ligger inte hos mig.. väger fram o tillbaka på kanten just nu.. rött vin, bra mat röda lampor och flätade händer.. kunde inte klockan åtminstånde gått lite långsammare.. Lampan ovanför oss kanske var något av det bästa på hela kvällen, väldigt rolig leksak.. tyckte jag , inte han:)

om jag inte fryser ihjäl under dagen, ska jag vid 4a bege mig till danscenter o repa inför visningen i stinsen på lör.. borde kolla ny tvätttid och göra tråksaker som att tömma kontot med räkningar som e sena, kommer nog sen vara lagom trött i soffan och lite handlingsförlamad.. kommer önska att du var där bredvid mig och tycka att det suger kuk att du inte är det.. veta att det tar evigheter innan vi ses igen, att det aldrig finns utrymme att vara spontan, och jag kommer fråga mig igen, är det värt det?

Kommentarer
Postat av: Tina

Du känner i magen om det är värt det gumman!

Men jag hejjar på dig!

2009-10-01 @ 23:37:43
Postat av: Skallllis

skönt att de nån som hejjar på oss! ge inte upp gummz... vi gillar varandra för mycket!

Du e så otroligt vacker och fin!

2009-10-02 @ 13:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0