vad gör du en lör kväll som denna?




Samlade slutligen mod och styrka för att faca tvätthögen (läs högarna dvs 6 överfulla ikea kassar..)
Varför kan inte jag vara som en mer normal männsika o gå ner i tvätta typ 3 maskiner på en timme??

Varför väljer jag lördag kväll av alla kvällar när jag dessutom har varit uppe o jobbat sen kl 07 och servat green day och en rockbebis.. Ja måånga frågor o väldigt få svar.. började förbereda mig mentalt redan på fre genom att köpa massa tvättmedel och eftersom jag missbrukar sköljmedel var det lika bra att inte snåla där heller..
Sirre var tvungen att höstbada och sen känndes det lika bra att köra fullt ut så köpte en hel del utrustning och flytta på lite möbler.. med min vanliga dammsugartur så funka självklart inte dom enda dammsugarpåsarna som fanns att tillgå.. så den där rejäla städningen är därför på paus.. men skura iaf köket o badrummet.. har varit väldigt huslig iaf kan man säga.. Måste införskaffa en till garderobb snarast för m allt rent för inget plats, suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0