Porr och RocK n Roll!

Vad skulle jag göra utan bilfen när känslor sprutar ur öronen och jag måste få utlopp för mitt flippigaste jag.. Skånegatan!! Han måste va den enda som står ut m mig stundtals ja eller står ut o ut men iaf tycker om mig ändå, ja el tycker om och om han lämnar mig iaf inte dagen efter.. han står ut och e van och ler o säger bara ja ja och låter mig hållas när jag blir för babblig, energisk, konstig och knäpp..
Hanär så dålig på att uppdatera studions slitz hög så jag kan vid det här laget varnda tutte utantill och har diskuterat det mesta m honom från varje tidning säkert 100 ggr.. senaste är från 2000?.. nån som vill skänka lite gamla hederliga herrtidningar till skånegatan, hör av er!!??


 

"Unwanted" är dagens titel, en slinga jag började gnola på förra vintern under mina slav pass på grand hotels julshower..
Som vanligt poppade det upp efter en kille som hade lite för mkt unfinished bussniess m sitt ex, tydligen.. 
Och en hel del annat med som jag inte visste då.. Det enda jag visste var att jag blivit kär och att jag för första gången på två år faktiskt kände något riktigt för någon annan, efter ett helvete till exhistoria dessutom.. 
Där fick jag!! 
Från ena dagen till den andra, efter att ha hörts hela tiden flera gången om dagen i typ 2 månader så bara försvann han, bara sådär utan ett ord, utan någonting, utan minsta förvarning..
Fanns en del grejer som var konstiga men förutom det som jag hade en del funderingar kring var han hur fin som helst, helt underbar!! 
Hur som helst gav han inte ett enda livstecken, det sista jag hörde var "jag ringer dig om en stund".. Låång stund..
Kände jag mig sviken? förvirrad knäckt? Att inget äR vad man tror eller vad det verkar vara? 
Det värsta var att jag hade fastnat rejält. Var det bara jag som kände det, är det ens möjligt att en sån kemi kan vara ensidig??  Till skillnad från folk som snackar mer än det känns, så kändes det precis tvärtom med honom, det kändes så mkt i hela kroppen och ögon ljuger inge bra speciellt inte hans..
Hade ett helvete med att försöka förstå vad fan som hände för ingenting stämde.. (åh rim)
Bråka, argumentera, gör vad fan som helst men lämna mig inte med tystnad och stäng av.. Det är värre än något annat, att inte veta..

Hur som helst, gjorde inget av den då..  men nu fick jag åter lite feeling för den och vi rockade fram en ref grund med betoning på grund, stadiet när allt e rörigt från noll till något, älskar det..
Sköönt och bara vara o hänga hos bilfen, vet inte riktigt vad jag skulle göra utan honom ibland. han säger inte mkt men han ser, vi har vårt eget språk ingen skulle fatta, vet inte ens om vi förstår.. en humor som e så intern och weird men som ändå får mig att skratta när saker suger.. så jävla okomplicerat och lättsamt men ändå tryggt på något sätt.. dom få gånger vi ses..

Studio "unwanted" part one;)!!




 Hur som helst, gjorde inget av den då..  men nu fick jag åter lite feeling för den och vi rockade fram en ref grund med betoning på grund, stadiet när allt e rörigt från noll till något, älskar det..
Sköönt och bara vara o hänga hos bilfen, vet inte riktigt vad jag skulle göra utan honom ibland. han säger inte mkt men han ser, vi har vårt eget språk ingen skulle fatta, vet inte ens om vi förstår.. en humor som e så intern och weird men som ändå får mig att skratta när saker suger.. så jävla okomplicerat och lättsamt men ändå tryggt på något sätt.. dom få gånger vi ses..

shit nu är det jätte sent igen, behöver någon som säger att det är dags att sova!!
jäkla skit data som har krånglat och program som inte vill funka..

Kommentarer
Postat av: erika

ni är såå söta och störda!!

2009-10-07 @ 17:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0