"Men jag ska behålla 3 sits soffan"??? eh okeej..

Jag har en gammal sida på qx.. inte speciellt välbesökt för min del.. men mina kära tjejer fick mig att skaffa en för några år sedan då det fanns en del vänner där och jag introducerades i en för mig ny värld..  till min sida drar sig för det mesta dom lite mer eh extrema typerna..
Vid en viss gräns av tristess händer det att jag loggar in och förvånas alltid av skörden underliga mail.. tycker ändå att qx sometimes levererar bra som underhållning.. Vrför betala för porrsajter när det finns massor på qx, och det e gratis!?;) 
sexuella o mkt märkliga typer härjar helt fritt.. (känsliga läsare varnas!!)

Dom flesta mail som dyker upp i min inkorg är för det mesta dessa typer av kategorier..

Herr jag vill gärna vissa upp min kuk i närbild och undrar om du är kåt o vill knulla??!!
Ärligt vad tror du själv?? En stort obehgligt kön tvingar sig plötsligt fram när man öppnar mailet helt ovetandes.. Berömande ord som sin egen grej och alla dess vinklar o stadier av stånd flödar..
mysigt!!! not..  vem fan tror du tycker det där e läckert??? Och det roligaste är att det för det mesta står att man gärna vill hitta någon att dela livet med.. är du allvarlig?? här?? med en kvinna som isf skulle svara på din invit m din kuk som enda referens.. get a grip..

Herr jag har ingen bild på mig men undrar om du vill ses? gillar du äventyr och någon som är dominant? Jag har förmodlingen både fru och barn men e sexmissbrukare högutbildad och vill knulla småtjejer vid sidan av..jag e dominant och undrar om du vill bli min slav, jag lär upp dig!!
åh tack jätte gulligt vet inte vem du är ser antagligen vidrig ut, men jag vill hemskt gärna gå din sexslavsutbildning..

Hej  är någon typ av slav!!jag vill gärna vara din fotslav, massera dom kyssa slicka och du får hemskt gärna använda mig som fotpall.. El hej jag vill skämma bort dig köpa allt du vill ha och du ska behandla mig illa.. Borde qx ha sin egen psykolog.. El borde jag helt enkelt börja få betalt för att vilsna själar ska få massera mina fötter?? Samt uttrycka andra små fetisher.. skulle nog dock tycka att förnedra folk mot betalning skulle kännas ganska kämpigt så hoppar nog den..

(var tvungen o ta bort bilderna)

Senaste i inkorgon!! sinnesförvirrad???
Hantiro+Man, 28, Stockholms län
Hallå där! Allt bra med dig. Vad har du för dig en fin och solig dag som idag? ; 0
Kram
4 Mail Senare...
Hantiro+-
Man, 28, Stockholms län
Babe, vet du vad! Jag vet att jag inte ska ta det här över ett mail ; ( Men det är slut! Jag pallar inte hålla på så här längre. Du får behålla hunden och fåtöljen. Jag ska däremot ha 3-sitssoffan, cd-samlingen och allt vårt porslin..

Ehh ok.. Hoppas det är en trevlig ras på vovven!?
Qx forever! Hit or shit?
majoriteten i röran är väldigt vanliga männsikor, men dom drar sig dock inte till min sida..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0