kanske inte gör det ofta..

.. men när jag gör det gör jag det bra!!

intar konsum m bestämda steg.. Dagens rätt blir fajitas.. lätt och göra, underbart gott a la mig och massa smarriga små tillbehör, såser och grönsaker.. Langar iväg sms till frugan som får ta m sig vin och till patty som får kirra ost.. Ginet i skafferiet sen turkiet taxfreedimman får också göra lite nytta ikväll väljer red fussion.. Ska jobba 8.00 imorgon, men..

Jädrans det e ju faktiskt kul o laga mat.. älskar faktiskt o få fixa o greja till andra, ärvt mkt fixa ådra från mamma även om den Varit väl dold senaste.. gör lägenheten så mysvänlig som möjligt m massa levande ljus, lite ljusoman av mig.. lite dammsugning med min halvdöda dammsugare som dessutom har fel dammsugarpåse, ingen hit..

Tar kock o värdinne andan och kör!!!...


Kommentarer
Postat av: elin

gud vilken mysig lägenhet du har!:)

2009-10-29 @ 09:28:50
Postat av: sara

ser super mysigt ut!!!

2009-10-29 @ 09:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0