Skräck och halloween mys hos paret kärlek!



Ikväll bjuds det på Halloween mys kväll hemma hos mitt absoluta favorit straighta par, niko och patty.. Pusselparet om man så vill! Det är dom i min vänkrets som gör att man lever i hopp om att den där riktiga true love grejen faktiskt existerar, om dom någonsin skulle bryta så skulle vårt hopp om kärleken antagligen dö..!! och det vill vi ju inte, hehe tungt ansvar att axla;)

Ja iallafall då ska man alltså utsätta sig för en sån riktigt vidrig skräckfilm ikväll då.. På menyn står "Paranormal Activity" sån där hemsk handcam film, usch.. Patty rekommenderade att man köpte en flaska vin för att lugna nerverna med.. Tycker inte hon behöver oroa sig så fasligt mkt, hon har ju en stor trygg karl att krypa ihop hos, jag tänker def tränga mig ner någonstans där det känns varmt och kramigt bland mina kära vänner, eftersom den jag helst vill krama på jobbar;(
Kommer nog inte våga sova själv sen så hoppas kunna kirra sovsällskap iaf!


Många myskvällar har spenderats i detta vardagsrum under åren:)



Kommentarer
Postat av: petter

den är svinäcklig! lycka till..;)

2009-10-30 @ 12:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0