zoombii

Jag är så trött idag.. Vet inte vad jag heter, vet inte ens om jag har ett namn! två nätters i stort sett obefintlig sömn, jobb, saknad, emtionell cirkus som urartar i %¤!/(?/?&¤. Late night diskussions.. Jag är helt slut och fattar just nu ingenting. Jag fattar inte ens hur man får mjölkpaketet från kylen o innehållet till kaffet. måste ropa på mia. Jag skulle lika gärna kunna sätta upp en egen spegel o en liten låda m smink etc på tunnelbanan, morgontid.. tills den dagen jag och john blund blir vänner.. Ja eller tills det jag vill ha blir mitt.. inte stundtals, inte ibland, utan alltid.. byta ut detta mot det som gör mig lycklig, skulle skänka mig ett stort mått av tillfredställelse och lugn..
Hoppas bara att timmarna idag på något mirakulöst sätt ska dra sig förbi tills jag blir fri, för en stund..
Tror du att du är den enda som känner i det här?!

@theoffice

kund - hej jag har tid kl 10.30
jag - välkommen:) vill du ha mjölk?
kund - va??!!
jag - jag menar kaffe, vill du ha kaffe?
kund - ja tack:)
jag - med mjölk?
kund - nej svart.
jag - ok, slå dig ner så ska jag hälsa att du har kommit.
kund -  tack..
jag (går och hämtar kaffe, med mjölk.)
kund - jag ville ha svart..
jag - exakt.. (går och byter)

Jag har inte bara blivit sinnesförvirrad utan även besatt av att ge folk mjölk!

Kommentarer
Postat av: j

mohahahahah... det var för att du inte svarade när jag ringde!!!!

2009-11-18 @ 00:32:22
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: t

nej, det här va innan dummer!;)

2009-11-18 @ 09:26:56
Postat av: Anonym

hahaha... diggar din blogg!

kajsa

2009-11-18 @ 11:13:13
Postat av: Malin

Haha mjölk... du är för rolig du!

2009-11-19 @ 17:00:39
URL: http://malinbenckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0