Varning!

Videobutiken..

Vi - hej vi vill ha en bra skräckis ja el en riktigt läskig, har ni nått tips?
videotjej + videokille - ja, har ni sett "drag me to hell"?
vi- nej
videotjej+videokille- ta den det ska vara den bästa skräckfilm som gjorts nu på senare år..
Vi - toppen!:) den tar vi.. ( förväntasfulla som fan eftersom vi nog aldrig lyckats välja rätt)

Film på..
??????!!!!!!!! va!!??
parodi, skräck el komedi? jag har sett my little ponny filmer som är mer skrämmande än denna..

sevärd, Nej!! -10/10
ursäkt till att hångla film, Perfekt!! 11/10 möjliga.


Så har du inte har sällskap av det bästa hånglet du kan tänka dig och hyr denna film är risken att du dör av tristess o chock för världens sämsta film mkt stor!
Jag hade sällskap av det bästa gud kanske någonsin skapat, så jag sket i vilket, var snarare till min fördel..


Kommentarer
Postat av: j

tykte du paranormal var läskig?

2009-11-18 @ 14:33:29
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: t

nej inte direkt.. men det här e inte ens i den kategorin.. här snackar vi typ ketchup effekter o hela kittet!

2009-11-18 @ 14:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0