Vårkänslor mitt i höstmörkret..



                                

Jag har två kompisar som jag tycker väldigt mkt om, som va ute o drinkade o tonårshånglade häromdagen.. jag tycker det e sjukt kul och faktiskt lite otippat, hihi får lite högstadiefeeling, och så e jag en jävel på att sen skvallra lite m båda..

Själv låg jag nerbäddad i soffan och skrev klart en text och melodi som jag hoppades kunna slaska in i studion idag, men det verkar som att det blir uppskjutet igen.. måste ha min mac omg så jag kan slaska in saker själv..

Blev lite stressigt i huvudet plötsligt också.. jag har gått omkring i min sköna toffeldimma den här veckan, men en gigförfrågning m kort varsel fick mig att kvickna till lite..
Blir att ro ihop en liten snabbis m två låtar akustiskt till på tis på clarion hotell, för deras vip kunder tydligen.. Hmm två låtar e skit svårt o välja, tycker jag. det ska passa många, helst va nån av mina låtar enl dom men soft o souligt o bla bla bla..  lättare om man får välja fler så man får en röd tråd och en skön mix o uppbyggnad..
Betalningen sker i hotellnatt m spabehandlinar, kändes helt om tyckte vi i höstrusket..
Har dragit m en liten charmör o väldigt duktig sångare och gitarrist som i vanliga fall kör m sitt band hildas gitarr, grymma killar som man nog kommer få höra mer av..
Jobbar o e busy i stort sätt fram till gig o vi har inte jobbat ihop förut så det blir spännande o se vad vi får fram.. jag gillar ju att jobba lite under press, sometimes;)

Idag blir det iaf att gå till helene o rensa stämbanden lite..

Kommentarer
Postat av: justdidit

Tuff header! Tror du kan bli en superstar även utan en mac.. ..men visst, vill du så gärna ha en så håller jag tummarna för att det dimper in en åt dig omgående..

2009-11-26 @ 15:09:56
URL: http://justdidit.blogg.se/
Postat av: t

haha tack! ja om man blundar tillräckligt hårt o önskar, så kanske...

2009-11-26 @ 15:15:08
URL: http://funkish.blogg.se/
Postat av: mårten

Fan va kul har sett fram emot att få höra lite av din ljuva stämma, kan man komma dit el:) men då blir det lungt unplugged ni ska köra inte hela stageprylen m dans o grejer??

2009-11-26 @ 15:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0