look at me..

                                         


Alltså jag är ju lite sugen på att testa detta då jag har en viss förkärlek för saker man kan förlänga o o förfina! Ögonfransförlägning, mums! alla jag nämner det för tycker jag e knasig eftersom jag redan har rätt mkt fransar som inte e korta heller.. men nu när J.simon pratar så mkt om det blir jag ju också sugen på att testa.. som att stå i en äffär m någon som handlar snygga grejer som sjutton o man själv egentligen inte behöver något men blir helt medryckt! alltså är jag bara mänsklig o har mina laster.. DVS. Olika former av hår som man kan ta bort el lägga till.. Vi får väl se.. just nu har jag planer på långt mer än min tillfälliga ekonomi tillåter..

För er som är sugna har jag kollat en del ställen iaf och här är ett som verkar mkt bra med fantastiska resultat både via ryktesvägen o deras sida..


Kommentarer
Postat av: clara

du har faktiskt vääldigt fina fransar redan din lyckost! men jag tänker sno ditt tips, tackar;)

2009-11-19 @ 14:16:07
Postat av: justdidit

Gört, det är få saker som förhöjer utseendet så diskret men fungerar så bra som just ögonfransförlängning! Självklart skulle aldrig jag missa en sån sak, men de flesta andra!



..fast jag kan ju inget om sånt.

2009-11-19 @ 15:40:06
URL: http://justdidit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0