Contemplating..

                         
         

Mina känslor åker bergodalbana, hälften sitter säkert utanför kroppen några ligger långt in men har vaknat o försöker tränga sig ut.. sjukt läskigt och härligt på samma gång.. totalt förvirrad över det mesta.. allt bara möts i en enda röra och bankar på mig från alla håll.. så det enda jag nog egentligen kan göra är att stanna upp.. och låta det ha sin gång.. Förhoppningsvis finns det en person som förstår. och som känner till kaoset inuti som som man inte alltid vet vad man ska göra av el hantera.. men skulle aldrig välja bort det, inte för en sekund..

Har fått några fler timmars sömn sista nätterna vilket känns på en gång, tänkte fortsätta så nu helgen ut så att nästa vecka kan börja och fortsätta med lite mer energi.. Vilket jag i allra högsta grad behöver för träning sång och allt annat sånt som fått stå lite åt sidan..

Måste officielt erkänna mig som datanörd nu för tiden.. Timmarna rinner iväg m photoshop, premier leta program etc snart kan jag nog jämföra mig med lisbeth salander ( ja el nästan iaf!).. En mac måste in i min värld, då min nuvarnade data inte riktigt räcker till längre och inte orkar dra alla program jag behöver använda.. ljudkort midi o musikprogram har fått stå åt sidan också sen sist eftersom alla satans störningar o fördröjningar gjorde mig galen.. men snart så..

igår mkt mkt sent bestämde jag på ett kick min första tatueringing som inte alls är vad jag tänkt från början.. det blir en text som bara känns helt klockren för mig.. Det roliga är att mamma som varit så skeptisk själv nu ska göra en likadan.. haha mm söt e hon.. eftersom jag är så säker på den vill jag göra nu nu nu nu på en gång.. hitta rätt ställe och typsnitt återstår..:)
 

Kommentarer
Postat av: j

min alldeles för inpulsiva orri.. suck

2009-11-06 @ 11:39:34
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: t

haha puss!

2009-11-06 @ 12:30:51
Postat av: malin

kommer bli grymt på dig.. nyfiken på vad du ska skriva..

2009-11-06 @ 14:39:30
Postat av: justdidit

sv: Påsar under ögonen känns helt rätt i höst, de blodsprängda hornhinnorna känns lite som det nya svart. Kombinationen känns jävligt rock'n'roll helt enkelt. En flaska Jack Daniel's som accessoar och jag kan sticka till LA igen och leva ut the rock'n'roll-dream! Min blogg skulle i alla fall bli sjukt mycket mera intressant!

2009-11-06 @ 15:39:11
URL: http://justdidit.blogg.se/
Postat av: justdidit

Vad hemlig du låter i ditt inlägg förresten, börjar du bli kär?:) Fy för att vara hemlig i bloggen, du måste fläka ut dig ju:/.. Nyfiken..

2009-11-06 @ 15:49:38
URL: http://justdidit.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: Tack tjejen! Det gör jag gärna, kan bli aktuellt senare efter årsskiftet om inte annat :)

2009-11-06 @ 16:58:14
URL: http://missupsidedown.blogg.se/
Postat av: bella

fan vilken skön blandning grejer du har på din blogg!!

2009-11-06 @ 21:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0