"att göra"

Det är något magiskt över måndagens att göra lista som oftast skapas av mig på just måndagar.. Den blir lång o ouppnårlig och ofta får jag skriva om samma lista måndagen efter igen, om jag nu veckan efter har en sån måndag..  Jag har fått ihop ett helt a4 nu med punkter som jag nu i detta ögonblick är övertygad om att jag kommer styra upp denna vecka, att dom i sin tur tar ganska mkt tid existerar för tillfället inte i min lilla fantasivärld.. Är detta bara ett sätt för min kropp o hjärna att lätta lite på ångesten som lätt byggs upp efter helgen el ett resultat av att inte fått så mkt som man borde gjort.. jävla att göra lista.. Har jag mer koll bara för att jag skriver ner det på ett papper som antagligen kommer tappas bort, jag vet ju vad jag måste göra utan lapp.. eller är det bara ett sätt som rensar hjärnan en smula... jag tror bara att jag lurar mig för stunden, den verkligen utmaningen kommer efteråt.. n'r bläcket sitter på pappret.. satans papper.. oj kom nu på 2 jätte viktiga punkter till, måste skriva...

Kommentarer
Postat av: justdidit

Vilken månad finns dessa guldkorn under? De om otrohet och kärlek som är alldeles för långa?

2009-11-02 @ 12:32:38
URL: http://justdidit.blogg.se/
Postat av: t

snillet spekulerar..

2009-11-02 @ 12:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0