Tålmodig Eddie och mer datorer!!!






Stackars Eddie som bor granne med mig fick ägna största delen av fre kvällen åt att fixa o försöka få mig att fatta cubase.. visade sig att han var en mkt bra lärare, och förstår ungefär en micro sekund mer än igår.. Som vanligt när jag ska beblanda mig m datorer så var något fel typ en timme först och jag höll på o krevera.. Han fick även bjuda på mat och vin som helst skulle vara klart när jag kom hem från mamma.. vilken jackpot han drog!!! nu har han lämnat mig för krogen.. efter lite fixande o testande ska jag sova.. får inget bra ljud på sången.. fattar forf inte tillräckligt..
mysigt nattsamtal.. rep imorgon så måste verkligen sova nu.. usch alldeles för sent!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0