städproffs!

Måste fått solsting hos jeanette o fatto där dagen spenderades på ballkongen m nagellack, kaffe, rosé, fil och hembackat bröd, o dinkelmusli och ögonbrynsfärg.. Satan vad mkt lustiga ställningar man var tvungen att testa för att få solen som man ville ha den.. Jeanette var glad för att hon fick sola top less och var arg för hennes linjer, fatto tyckte nog att vi snacka för mkt dynga och pattzy försökte styra strålar genom att skyla sig m kuddar, var nog den som kläda av och på sig på olika sätt flest gånger..

Hemma tog någon sorts städ jävul tag i mig och har under eftermiddagen gjort följande, jag är själv i chocktillstånd!

Skurat hela min ballkong för hand, slängt äcklig matta och  prylar..

Skurat fönster (bara två iof stora dom vid ballkongen) tar resten sen..

Skurat badrummet ink båda avloppen! tror inte jag har gjort det förut, och fy fan vad äckligt det är, håret blandat m grå brun äcklig gegga!!!! trodde under hela tiden att det skulle sticka upp en råtta, så hemskt tacksam för att mitt avlopp var råttfritt!

Dock en helt underbar känsla att skura rent under badkaret..

Stackars mamma som trodde hon skulle få komma förbi o mysa lite och ta in min katt eftersom jag sov borta men åkte på världens "rent hus" omgång..

Nu måste jag ta en paus i detta och ta m mamma och äta något innan jag avrundar detta och svimmar av utmattning..
jag har en väldigt lustig fobi för att byta dammsugarpåsar, väldigt märkligt..

Planen är nu att köpa blommlådor o blommor till ballkongen i massa fina glada färger och några billiga möbler eftersom det är havregrynsperiod;(

Fortfarande upppiggad av mitt knalloranga nagellack jag fick av janet, så knall att man blir bländad..

Kommentarer
Postat av: bästa

då kanske man kan få sitta där lite i sommar!!!

2009-05-06 @ 11:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0