Födelsedag o socionomer hos Anna..



Anna är brun o fin för hon precis kom hem från Tobago, jädrans lyx!! lilla crewet hann med all kluschor som finns, från vattenfallsligg i djungeln, asfaltssnusk, till karnival och vita stränder! härligt hade dom..  Väl hemma till "vår" sverige fick hon fira födelsedag och inflyttningsfest.. Förutom hennes familj som går wayback kände jag inte en kotte av hennes socionom polare, men super mysiga. Anna tillhör den kretsen som inte egentligen har en aning om vad jag pysslar med, inte jätte stark konstnärlig ådra kan man säga ( även om hon e en jävel p singstar;) o när jag berättar om mina skaker, vad som händer o inte händer, termer o människor, har hon inte en aning om vad jag pratar, om men lyssnar snällt ändå o kommer alltid när jag står på scen någonstans, nästan iaf..

Katrin var där m sin lilla bebis o kille, säsööt o en riktig liten partyprisse..
Becca gjorde favorit i repris o somnade på soffan vilket hon har gjort senaste 3 gångerna hon har varit borta någonstans, perfekt.. vi o Anna befinner oss alla i någon mysko relationskaos.. vi funderade ett tag på om ända lösning för oss just nu är att gå ut o skaffa minst tre partners var så vi kan både skinga tankarna o inte bli för stuck el känslomässig fast i någon bara sådär för sakens skull, jag som så ofta blir kär, ehh inte!

dulfen har varit snäll o hjälpt mig m lite ps kravs, stackarna blir så trött på mig o tycker aldrig jag blir nöjd!! men bra är han!

riktig tv och soffdag, imorgon är det skärpning o fixa massa, vill hinna träffa mina fina vänner med..
slutade dagen som den började m lite havregrynsgröt o nu är det sängen..
Jag och sisqo säger godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0