22 0 lite till..

Och jag e på väg o ska snart sova, helt otroligt! men gud så skönt.. älskar känslan av att ingen klocka kommer ringa o väcka en imorgon, iallafall inte innan 9.. har en del o fixa imorgon.. vill gärna ta mig ut på en morgonpromenad om det e soligt, massa sol! måste börja träna in låten vi ska spela in nästa vecka och så köpa present till Anna, vet fortf inte riktigt vad jag ska köpa.. sen bär det va till hennes nya fina lägenhet vid zinken o fira födelsedag, mys!

Grattis muskelkillen magnus som vann lets dance, han e ju för söt! men tycker det kunde blivit vem som, laila är grym..

nu är ipoden på skön volym o jag ska krypa ner i sängen m sisco som sitter o äter torrfoder för fullt och inte alls tycker det är sovdags..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0