umf va trött jag e!

super bra kväll igår, heja ambra att hon styr ihop dom här grejerna!! Alla dansarna va jätte duktiga bra nr och variation och kul m allt dansfolk samlat.. Fantastiskt duktig sångtjej från uppsala som ahde et riktiugt tight nr m sina dansare.. Jonna och jennifer var helt fantastiska i sina resp grupper, oh lala.. Träffade cherie inte sett henne på länge, det va kul och hon m ragdollz hade ett skit bra nr! var tvungen att berömma malin emmoth för att hon inte bara e sjukt duktig utan även så vacker på scen att man blir helt galen.. träffade annars på lite smått o gott, männsikor som alltid är roliga att stöta på.. Alvaro var tex glad som vanligt!:)

Stört trött dock även om jag va rätt lugn och åkte hem vid 24..
började gräva o leta i massa gamla noter ang en audition jag trodde var idag, men så var inte fallet..
fattade inte när jag väl hittade ett gammalt ex ( sjukt länge sen jag använde sånt) varför inga noter stämde m orginalet o varför alla sökresultat på google o you tube alla spelades eller var skrivan helt olika tonarter.. 
prata sen lite för länge i tel och vid 2 gick jag o la mig.. föör många såna nätter sista dagarna, skärpning! behöver verkligen min sömn..
Idag är det en annan casting som hålls som jag inte helt än best om jag ska gå på eller inte.. måste tänka på det en stund till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0