struldag och plåtning..

Efter mkt fram o tillbaka som det kan bli när man kör budget style så fick kontoret jag jobbar på användas som make up lokal:) tur att mina medarbetare är vana med mig!
cicci fick komma hit eftersom vårt ställe inte längre kunde vara vårt ställe. så en hel del prylar smackades upp i ett av rådgivningsrummen.. dom stackars kunderna som var kvar trodde nog vi var rådgivningsfirma/ bordell.. fint tycker jag..

Fick sen väldigt försenade bege oss till sollentuna i vår "fina" utstyrsel eftersom det blev en mer friendly plåtning där fotografen inte skulle va i sin studio i stan.. åkte fel och fick gå vääääldigt långt m väääldigt mkt o bära..
jag ville promt ha m stängsel på en bild så tillslut fick vi låna ett hörn av en fotbolls plan av några killar som spelade, dom tyckte det va rätt kul o missade många bollar som skulle i mål;) hehe..
eftersom det va satans kallt i går kväll hann vi inte med så mkt som vi trodde.. var hemma sjukt sent och efter lite trevligt facebookande m en väldigt vacker o uppfriskande dam somnade jag på två röda!

idag efter jobbet måste jag hem och packa i en rasande fart innan jag blir upphämtad av pamela för att bege oss någonstans utanför västerås.. vi e nog dom sista som droppar in för att fira en underbar midsommmarhelg  i ett hyrt hus där på landet.. Pool finns så jag hoppas verkligen att det inte regnar hela helgen!!

kanske inte riktigt så här stor som på slottet vi sjöng på i sommras men en pool iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0