sommarfin

Vill man förbereda sig lite inför sommaren som inte direkt har börjat lysande än så länge! Så är brun utan sol ett bra alternativ..

I djungeln av märken och sorter kan jag rekommendera Piz Bruin "summersensation" Den finns också i olika sorter och den jag tycker är bäst är den något svagare varianten med Aloe vera. Den ger en fräsch brun färg som stegrar gradvis per användning och återfuktar huden. Då slipper man den där brun utan sol kakan som lätt kan uppstå eller missfärgningar.


När man ändå är igång kan man ju passa på att färga ögonfransarna också. Ett bra märke för det som är lätt att använda själv och ger en bra och intensiv färg är Coloran.

Den fastnar inte på huden som andra kan göra så det är bara täcka ögonfransarna ordentligt och ta bort det som kommer utanför med en tops. Låt sitta i 20-30 min medans du pysslar med något annat, exempelvis låter brun utan solen lufttorka, för bästa resultat..



samtliga märken finns att inhandla på Åhlens till bra priser..



För er som undrar kan jag varmt rekommendera salongen jag besökte igår.. Mycket trevlig brasiliansk tjej som heter beatrice och håller till på MM Larsson på riddargatan 20, östermalm. Hon kan verkligen sina grejer så har du inte testat eller letar efter ett bra ställe för brasiliansk vaxning så besök detta. Man vill inte ha en skräckupplevelse och hon vet vad hon gör. Påstår inte att det inte gör ont, men det finns ju graderingar i helvetet;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0