lite lesbiskt och jay veesualz music award!!

Två uttryck jag inte trodde jag skulle använda i samma mening, men det gör jag!!

Hann m lite supermys m janet o fatto igår på tre vänner hos mig i kransen.. fatto försökte snegla på fotboll medans vi snacka på som fan i vanlig ordning.. försökte presentera mina lesbiska teorier för jeanette, tror nämligen att det kanske skulle kunna var nåt, vem vet!!
Egentligen tror jag att alla männsikor är lite bi och att man egentligen blir kär i en person och inte ett kön.. men sen ligger det så djup rotat att så inte ska vara fallet och inte alla vågar glänta på den dörren! jeanette skrattade mest åt vad hon tyckte var ännu ett infall från min sida när jag ringde o sa att jag trodde att så var fallet!! och hon va ändå den som har prackat på mig att hon var helt övertygad om att jag var bi sen första dagen vi träffades, nu tror hon inte det längre får jag en känsla av..
hon tycker det låter som en jätte dålig ide o rekommenderar inte flatvärlden hon tror snarare att jag har en släng av jag e så jävla trött på killar!! vilket också kan stämma, lider nog lite av brustet hjärta..  lite tyngd för tillfället och det finns någon jag saknar väldigt mkt stundtals.. tror ändå inte att min bi teori är något som inte direkt bör förkastas! tänk om man går miste om världens grej?! hon sa att det kommer gå över imorgon, vi får se..

Hur somhelst nämnde jag en presentation som efterfrågades och inskick av en gamal låt jag skrivit och hit fick jag en länk. En musiktävling.. http://www.youtube.com/watch?v=i_3q6UMQKUM det vore inte helt fel att få en video och prodda om den här lite trötta versionen, så gå gärna in på sidan, rösta o släng en kommentar som support!:)


Kommentarer
Postat av: jonas

grymt min support har du!! lite låg ljudvolym bara?

2009-06-11 @ 14:00:25
Postat av: mia

ser fram emot att höra mer!!

2009-06-11 @ 14:00:52
Postat av: boo

men WTF är du också en kransen bo och vi har aldrig lyckats springa på varann? fan måste ju hälsa om du ser mig så kan vi ha som sweet chillin i kransen ihop. du vet väl om att svenska sushiköket levererar den bästa sushin??

2009-06-12 @ 00:58:39
URL: http://pungdask.blogg.se/
Postat av: sofie

så jävla bra jag har hört dig på fler ställen.. skiva snart el:)

2009-06-12 @ 10:05:52
Postat av: j

hur röstar jag? me maybe stupid.. ( som kvinnorna i norrland säger;)

2009-06-12 @ 13:37:05
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0