från galet härlig utekväll till sol på landet!



 


från bobbos .. skönt bildutlägg från natten;)

Efter en timmes sömn fortfarande berusad o helt snurrig kändes det inte helt ultimat o tumla runt hemma i panik väckt av jag e påväg är du klar,  för att hitta något att packa med mig samtigt som jag funderade på hur jag skulle klara den 4 timmars långa bilfärden m ladyn sussi som jag aldrig har träffat o skulle ta med sig m i bilen för att fira pappas flicka irina nere på landet både pga av mitt huvud o rent socialt! Hon visade sig vara guld och jag sov skönt till någon pratbok och lyckades tom vara riktigt trevlig mellan tupplurarna.. undrar om jag luktade gott!?

Hamnade i denna sits efter en helkväll på stan m bobbo o kim, helt fantastic på alla vis.. Talar för sig själv i bilder på bobbos blogg!
collage som vanligtvis inte är mitt favvo hak va himla härligt igår, brukar hamna där när affe är i stan m påfyllt glas o mkt skratt.. min partner i singing dök också upp väldigt skoj.. även en gammal pop kollega visade sig o hade gjort något som gjorde mig glad, bra jobbat!

på blue moon dansade vi oss svettiga till michael jackson och promenaden dit var högst intressant och händelserik! jag och bobbo som var dom enda två kvar tog sen en välförtjänt paus sittandes på stureplan innan vi slutligen tog en sängfösare på hells, även det skyller jag på affe..




fötterna fick betala idag för snygga skor kan jag ju säga och det oskönaste på hela kvällen va när bobbo blivit avsläppt m taxi o jag väl hemma insåg att min nykel var kvar hos henne, suck var bara att palla sig dit barfota o möta en skönt berusade bobbo uthängades från fönstret m den lilla metalbiten som gav mig en morgonpromenad..
Där vart det iaf godnatt..





Dagen idag har bara bjudit på sol, pool, tidningar, spootify och super god mat.. blir nog inte så sent ikväll.. 
Har precis avnjutit en himmelsk middag o solnedgång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0