choreographers showdown!!

Idag blir det full rulle.. skönt eftersom jag inte sovit mer än några timmar! hade myssöndag m mamma igår och lite väl sent fastnade vi framför filmen ingelina som var väldigt bra m angelina joli! pizza o glass fanns också på plats!

Ikväll kommer det beges till nalen på choreografhers showdown put together av underbara ambra succi (bounce) se även http://www.diambra.se  där sependerade jag själv ett hårt o bra år.. och är det någon som får danssverige att flyta är det hon!





innan dess måste jag också den här pressentatinen av mig själv för den här musik tävlingen som jay introducerade mig i.. med honom el hinna filma nåt själv.. Också lovat paula att fixa ut hennes cv o bild inför en audition imorgon då hennes data är trasig.. funderar själv på att hänga på, evigheter sen jag var på en.. fick nys om en annan som också äger rum imorgon, så hinner jag förbereda det som behövs till imorgon o får ledigt så ger ja mig iväg på båda två.. Det blev helt plötsligt en audition vecka för på söndag finns ytterligare en m foxy produktion som vi tänkte gå på som grupp ladys on leash..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0