brasilian..

Har försökt leta upp den härliga ladyn som jag o jeanette besökte sist.. hon hann före mig den här gången och gick någon annastans, visade sig vara en nitlott..
svårt när man verkligen har nr el kommer ihåg namnet på stället, men skam den som ger sig.. hoppas jag har hittat rätt nu! det märker vi senare idag.. tror ändå jag kände igen den här kvinnans röst, skön brasilianska o hon hade bytt salong från fridhemsplan till östermalm.. är det samma som sist så ska jag tipsa här på bloggen.. bättre får man leta efter..
ett glas vin el två skulle suttit fint innan, men det funkar inte riktigt idag.. typiskt..




värt det...? definitivt..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Worth it?? Absofuckinlutly!!!!!

2009-06-16 @ 21:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0