beats och skumpa..










2 veckor kvar tills semester.. märks en del på jobbet i form av härligt bittra toner.. jag och daniela satt skönt i skuggan på saturnus under lunchen iaf o var extra bittra över en viss generation karlar som inte alltid verkar ha huvudet på skaft..





skulle träffa simon och fika en sväng efter jobbet, trodde jag.. hamnade på lilla essingen och killarna hade shoppat loss på lite skumpa i sommar hettan medans musiken på datan gick varm.. fastnade där, åt pizz drack av bubblet o lyssnade på musik tills jag kände att det var dax att dra hem, av fler anledningar.. fick 2 beats m mig hem får se om man kan skriva något på dom..

nu är det sängdax för mig o sisqo, imorgon ska det tränas får se om jag lyckas få m mig bobbo, märker att sommartemperaturen inte gör underverk med min självdiciplin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0