underbara stockholmsnatt!














kvällen spenderades på kanske det mest romantiska berget i stockholm, mariaberget..
var hemma o fixa lite efter jobbet när jag fick ett kärleksfullt men smått manipulativt sms av boo, kunde ju inte säga nej till det så det var bara att pallra sig ditt m två kalla smirnoff i högsta hugg..
underbart sällskap som förgyllde kvällen till fullo.. hur lady boo lyckades komma upp o ner för berget i sina skor är en gåta, men fint var det.. efter att allt vit o läskande va slut försökte jag o my oss på att försöka gilla öl, någon gång borde man väl lära sig drick det , eller!?
räknde ju ut att man kan dricka en himla massa billigt på alla  9 kr ölen ställen .. vet inte hur det gick för oss, inte så bra tror jag så vi får väl fortsätta ruinera oss på dyra viner o drinkar..
i slutet av kvällen befann vi oss i någonsorts ormgropp så att alla skulle få plats på filten skönaste positionen va nog m lobbes ben över mig o sen my melan mina, varmt iaf..
återupptäckte den gamla leken bulleri bulleri bock men när my hela tiden hade alla rätt tröttnade jag och återgick till annat..
drog oss hem vid halv ett när solen var nere och himmlen hade övergått från rosa  till en mer trist ton, hmm jag som skulle sova tidigt.. men en underbart var det, när stockholm är som bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0