suck och olägligt!

jag e nästan aldrig sjuk! vet inte om jag är det nu heller men känns som att jag är på god väg att bli, helt fel vecka äaen om det kanske aldrig finns en rätt! håret e kaos o det e jätte jobbigt o sitta hos patty när man inte mår bra, jag har ingen energi överhuvudtaget utan känner mig mest ynglig, mäste sitta ett par timmar på jobbet iaf o ta emot idiotiska samtal..
Men det värsta av allt e alla låtar som ligger hemma som ska sitta till lör egentligen tors, hjälp e det i övermorgon! när vi har vårt enda rep.. jävla skit.. skulle behöva en vecka bara att värma upp stämbanden o komma igång inte sjungit så mkt sen vi var i studion sist.. även om detta är inte är det viktigaste giget i världshistorien så är det inte en enkel match att var sjuk febrig ont i halsen o samtidigt entertaina massa glada bröllopsgäster på longholmen som två av dom har den viktigaste dagen i sitt liv.. får sova o dricka häxbryggder som en tog o låta alla miljoner låtar rulla på hemma.. och träna jag som e så peppad hur lätt o motivernade e det m värk i hela kroppen, dammit, inte alls som jag tänkt mig den här veckan!



Den här veckan ska jag äntligen fixa håret också, hos lovely patty som jag inte träffat på ett tag nu.. kattis o janet har också lyst med sin frånvaro av olika anledningar som ryggskott o semetser och jag saknar dom massa!!

Kommentarer
Postat av: lisa

gummsan krya på dig!!!!:) massa massa kramar

2009-07-07 @ 12:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0