sexy motherfucker

ibland är ju dom här gubbarna bara för härliga, ibland förjävliga men men idag blev det bara en skön frizone från allt som innehåller krav o prestige, så trots ond hals var det bara glada sköna sväniga toner o miner.. jag va uppladdad med munspel trodde inte det va så satans svårt så det visade sig att jag kanske måste öva lite om jag ska få använda det, hehe mitt utlägg om att jag borde få köra minst en låt på trummor gick inte heller riktigt hem, hmm.. Mårten visade däremot riktga rapskills till prince sexy motherfucker, nja eller han visade ytterligare skills på enmansband när han funkade loss till den m både rap sax och sin synth.. litet skönt avslut på kvällen sådär..




Annars kan jag bara fira att min sista jobbdag är över och jag ligger nu skönt tillrätta i soffan.. imorgon ska jag tilbaka till patty och göra klart håret och sen rätta till lite kotor o muskler i kroppen hos pauline, har man dansat hela livet måsta man nog fortsätta m dig, kropppen blir inte helt normal..

Kommentarer
Postat av: seveneleven

u sexy motherfucker!!!

2009-07-10 @ 18:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0