last day at work!!:)

ahhh underbart!! sen gig på lördag sen bär det fanimig av till landet ..solstol o pool m musik god mat tidningar o böcker i massa o solkräm, regnar det kommer solguden få m mig o göra för här ska det odlas bränna!! om någon e sugen på att komma och häls på är det bara o svänga förbi:)

påbörjade håret hos patty igår ska göra klart imorgon, blir lite mörkare o varmare än sist, hehe som jag försökte förklara för en viss karl igår, tror inte han förstod grejen!! droppade in en hel del intressanta sms igår på vägen hem om det nu inte bara var febern som spelade mig ett spratt.. bjöds även på ytterligare en surpries som jag inte hade väntat mig när jag låg o slummra i soffan o väntade på att en värktabeltt skulle göra lite magi, vissa dom kan dom, charmigt!!

rep idag, kan fortfarande inte sjunga men måste iaf vara med så jag har någon koll.. fake til u make it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0